دلنوشته خودم

تا حالا تنهایی رو از عمق وجود حس کردین؟

الان میفهمم تنهایی چیه همیشه همه دوروبرم بودن اصلا تنها نبودم ولی الان تنهای تنها شدم

یه دوست داشتم باهاش صیغه خواهری خونده بودیم خیلی هم دوسش دارم 

یه دوست دیگه هم دارم اونم خیلی دوسش دارم ولی الان به خاطر مدرسه ها از هم جدا افتادیم

وقتی دلم میگیره خودم هستمو خودم کسی نیست باهاش حرف بزنم  این روزا دلم خیلی میگیره فقط دلم میخواد گریه کنم 

به ظاهر پیش بقیه خودمو میزنم به شادی ولی تو دلم اشوبی هستش

خیلی سخته وقتی دلت گرفته یه کسی میخوای بغلت کنه و تو بغلش گریه کنی ولی کسی نباشه و بدتر این 

که باید نقش ادم های شاد و بازی کنی که کسی به راز چشمات و دلت پی نبره

این روزا خودمو یا با درس مشغول میکنم یا با چت ولی هیچ کودوم از اینا حالم رو خوب نمیکنه

چی کار کنم اخه از یه طرف هم تو زندگی هم مشکل دارم از یه طرف هم دوری دوستام هستش

کلا داغونم 

از عمق وجود حس میکنم که تنهام وکسی هم نیس که باهام باشه گریهگریه

 



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت19:42---10 آذر 1393
ثنا بهرامی وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ثنا بهرامی را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نیما -ونوس
ساعت4:49---11 آبان 1393
به به ...
هزاران آفرین بر تو .

ایولا ثنا جان نمره وبلاگت : 100

هرکی به پستات نظر نده ........است.

واقعا نظر داد داره....

حالا پرو نشیاااااااا


خواهری
ساعت23:17---21 مهر 1393
بیخود میکنی اونم خییییییییییییییییییلی
هیچ وقت تنها نیستی اینو یادت باشه
باشه ؟؟؟؟؟
منم دوست داااااااااااارم اونم خییییییییلی
خودتو اذیت نکن
باشه؟؟؟؟
این یه دستوره اونم از خواهر بزرگترت
باید گوش کنی
باشه؟؟؟؟
جمعه منتظرتم
امیدوارم پشیمون نشده باشی
باید ببینمت
میخوام هیچ وقت ناراحت نباشی
دوست دارم همیشه بخندی
اونم یه خنده از ته دل
دوستدارت مری

پاسخ: قربون خواهر گل خودم برمولی واقعا خواهری بدون اصلا حالم خوش نیستش



حرف دل جامعه
ساعت19:38---20 مهر 1393
در دیار ما که هر کالا به هر جا در هم است
خوب و بد معیوب و سالم زشت و زیبا در هم است
گر خریداری کند کالای خوب از بد جدا
با تشر گوید فروشنده که آقا در هم است
یا علی یاران خوبت را نکن از بد جدا
رو سیاه و رو سفیدش جان مولا درهم است
عید ولایت و عید اکمال دین برهمه دلدادگان مولا مبارک.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 مهر 1393برچسب:, | 21:5 | نويسنده : ثنا بهرامی |